Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

SchwabXIII

10. 10. 2010 19:46
sliby chyby

Jako je pěkné, když to někomu vyjde, ale.. (všechno před "ale" je lež :)

Trochu mi v tomto článku chybí to podstatné - "jak se píše román". Čekal jsem trochu nahlédnutí pod pokličku - jak se autor vypořádá se záseky, jak se vypořádává se situací - muís se státá toto, aby, ale jak to tam jen nakremplovat!, jak probíhá samotné vydávání - nakolik je to nabízení, nakolik je to v narazení na toh správného člověka, atd...

Tvoje povídky mě baví, román neznám.. od tohoto blogu jsem čekal to, co má v nadpisu, a né reklamu :)

0 0
možnosti

Jiittkkaa

21. 5. 2009 13:33
Gratuluji

a přeji hodně čtenářů.:-)Jitka Gotterová

0 0
možnosti

Gloom

21. 5. 2009 13:27
Gratuluji :)

Gratuluji k vydání knihy. Ne každý má sílu to dotáhnout do konce. Napsal jsem před časem taky jednu s povídkami a tak dlouho jsem se rozhodoval jestli oslovit nějakého vydavatele, až jsem nakonec o celou lnížku přišel. Skoro 300 povídek zmizelo v nenávratnu.

Pak jsem napsal druhou. Tentokrát delší příběh pro děcka. Něco jako knížky od Eduarda Štorcha. Rok mi to leží v šuplíku, nemůžu se přinutit udělat korekce a někomu to poslat. Takže asi dopadne stejně jako předchozí knížka...

0 0
možnosti

Julie N., novakova.blog.idnes.cz

21. 5. 2009 13:49
Re: Gratuluji :)

To by byla škoda. Zkuste knížku někomu nabídnout. To nejhorší, co se v tom případě může stát, je odmítnutí, které vyjde nastejno jako nechání knihy v šuplíku - takže člověk nemůže nic ztratit, pouze získat. Doporučuji to zkusit :-)!

0 0
možnosti
  • Počet článků 81
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2039x
Původně: Studentka víceletého pražského gymnázia se zajmem o psaní, fotografování, film, vědu... Čajomilec-začátečník, hrozně zvědavý člověk a příležitostná korektorka.
Moje životní motto zní: Někteří lidé berou sami sebe tak vážně, až je to směšné. Berme život takový, jaký je - a nikdy není tak špatný, aby bylo nejhůř!
Dnes: PřF UK, aktuální medailonek na mých osobních stránkách julienovakova.ic.cz (na blog nemám více než rok téměř žádný čas).